Locaties, Locaties, Locaties…

De naam ‘Roamler’ komt van het Engelse woord ‘roaming’, wat ronddwalen/rondzwerven betekent. Het ronddwalen is een belangrijk onderdeel van Roamler. Of je nu een scout opdracht doet (op een vaste locatie) of een explorer opdracht (op elke locatie buitenshuis), met Roamler kom je gegarandeerd op nieuwe plekken in jouw buurt. Locaties zijn een heel belangrijk onderdeel van wat Roamler is en daarom hebben we een top 4 gemaakt van locatie tips om je te helpen de beste Roamler ervaring te krijgen.

Top Locatie tips

1 Map view – In de app zie je een map icoontje in je opdrachtenscherm. Als je hierop klikt krijg je een overzicht van alle opdrachten in de buurt van jouw locatie. Dit kan handig zijn om je ‘Roamler route’ van tevoren te plannen. Let op: soms staan de pins niet helemaal precies op de juiste locatie, kijk altijd goed naar het vermelde adres!

Roamler Map        Arrow         Roamler Map2

2 Gesloten locaties Heel af en toe kom je een locatie tegen die permanent gesloten is. Bijvoorbeeld als er brand is geweest, de winkel failliet is verklaard of er een hele nieuwe winkel op diezelfde plek zit. In dat geval, is het handig om: de opdracht te accepteren, een foto te maken van het gebouw/de locatie en ons op de hoogte te brengen van de gesloten locatie in het optionele opmerkingen gedeelte van de opdracht. Verstuur dan de opdracht zodat we weten dat de locatie gesloten is en zodat we de locatie kunnen verifiëren via GPS.

Petrol Station Closed

3 Openingstijden Zorg er altijd voor dat je voordat je een locatie bezoekt de openingstijden checkt en dat je niet voor een dichte deur staat. Vooral met cafés/restaurants is het erg handig om dit even van tevoren op te zoeken.

opening-times

4 Weggestuurd worden Voor de meeste checks, doe je je voor als mysteryshopper, wat inhoudt dat het personeel niet in de gaten heeft dat je de winkel beoordeelt. In sommige gevallen komt het wel eens voor dat het personeel de Roamler in de gaten heeft en hem of haar vraagt om te stoppen met de opdracht. In dit geval kun je bij het personeel aangeven dat vragen gericht kunnen worden aan contactNL@roamler.com. Je kan hierna de locatie verlaten en buiten de opdracht afronden. Informeer ons over wat er is gebeurd in het optionele opmerkingen veld en verstuur de opdracht zoals je normaal zou doen.

no-entry-160681_640