Waarom is de taak die ik uitvoer belangrijk voor de klant?

In deze blog geven we je een aantal inzichten in de redenen waarom we taken voor klanten uitvoeren. Lees snel verder als je meer wilt weten!

Waarom doen we …

…product checks?

De klant krijgt inzicht in de beschikbaarheid van hun producten. Met de afbeeldingen en antwoorden die jij verstrekt in de inzendingen, geven we hen onmiddellijk inzicht in hun producten op de werkvloer in het hele land (of zelfs Europa). Deze gegevens kunnen zij gebruiken om zakelijke beslissingen van het hoogste niveau te nemen voor toekomstige verbeteringen.

…merchandising taken?

Met het bouwen van promotiematerialen zoals , het aanvullen van schappen met producten of met het verbeteren van de beschikbaarheid en zichtbaarheid van producten in de winkel, helpen we onze klanten op het juiste moment de beste winkelervaring voor de consumenten te bieden. Hopelijk leidt dit tot het uiteindelijke doel van de klant, namelijk dat het product zichzelf gaat verkopen!

…mystery visits?

Tijdens de mystery shopping taken, doe je je voor als een echte klant. Je ervaart de klantervaring en evalueert deze naderhand.

Met de resultaten van een mystery shopping taak probeert de klant de klanttevredenheid en servicekwaliteiten van het personeel te verbeteren. Er zijn veel verschillende soorten mystery visits. Voorbeelden kunnen zijn: het controleren van product voorraden en schapindelingen in de winkel, of het controleren van de service op specifieke locaties.

Mystery shopping geeft deze feedback en geeft een objectief inzicht in hoe een klant het personeel, de presentatie en andere op services gebaseerde prestaties ervaart. 

Resultaten die vaak worden verkregen door onderzoek naar mystery shopping zijn:

… optimalisatie taken!

Onze klanten maken afspraken met de hoofdkantoren van de retailers en betalen een grote som geld om een ​​bepaald product te promoten (voor promotie en reguliere schappen).

Voorbeeld van een overeenkomst: In 80% van de winkels staat product X op een actieplek en wordt de actie gecommuniceerd op het reguliere schap met product X.

Klanten verwachten meer inkomsten tijdens dergelijke promoties. Ze zijn immers op twee plaatsen in de winkel aanwezig en de promotie wordt goed gecommuniceerd.

Maar het lijkt erop dat die afspraken niet altijd worden nageleefd. Op deze manier loopt niet alleen de klant, maar ook de winkel veel omzet mis. Jij – als Roamler – helpt hen om ervoor te zorgen dat deze afspraken volgens plan worden nageleefd en uitgevoerd.